fbpx

Vragen of bestellen? mail naar info@bakfietsonline.nl

Bakfiets online.nl - Ruime keus bakfietsen, tegen scherpe prijzen!

×
 x 

Winkelmand is leeg
WinkelmandWinkelmand is leeg

Verzend en bestel informatie

Terug naar start / webshop..

Wat is de verzendbijdrage?

Het laten verzenden van bakfietsen is een serieuze, secure en kostbare handeling. Wij maken daarom voor vervoer van bakfietsen enkel gebruik van onze eigen transportafdeling. Wij leveren de bakfietsen uit met onze eigen auto's en chauffeurs en rijden speciaal met uw bakfiets naar het afleveradres. Zo zijn we er altijd zeker van dat de bakfiets in perfecte staat bij u aankomt. Samen met u wordt er een aflevermoment afgestemd. Uw bakfiets wordt door Bakfietsonline rijklaar bij u thuisgebracht!

Levering bakfiets binnen Nederland = GRATIS

Voor losse accessoires geldt een bijdrage in de verzendkosten van €6,95

Let op: Genoemde tarieven gelden binnen Nederland, maar gelden niet voor levering op de waddeneilanden. Voor levering op de Waddeneilanden informeer naar de verzendkosten. Voor zendingen naar het buitenland gelden andere tarieven.
 

               

International delivery / Internationale lieferung

Belgie: Een bakfiets wordt rijklaar thuis afgeleverd voor een bijdrage in de verzendkosten van €149,-

Deutschland: Ihr CargoBike werd montiert und verkehrssicher geliefert fur €199,- (Nur Postleitzahl 26-37 und 40-63)

 
Voor zendingen naar andere landen gelden andere tarieven. Informeer naar de kosten en mogelijkheden via de contactpagina.
For shipments to other countrys we do have other conditions and prices. Please contact us via the Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 

Kan ik mijn bakfiets ook afhalen?

Jazeker! Bij uw online-bestelling kunt u er voor kiezen om uw bestelling af te komen halen bij Bakfietsonline in Hoogeveen. Na voltooiing van uw online-bestelling ontvangt u een bevestiging. Zodra uw bestelling gereed staat wordt u direct geïnformeerd.

Bakfietsonline.nl 
Parmentierstraat 6A
7903 TP Hoogeveen
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hoe wordt mijn bakfiets verzonden?

Een bakfiets wordt altijd rijklaar geleverd. Of deze nu wordt afgehaald bij Bakfietsonline in Hoogeveen of bij u thuis gebracht wordt. Heeft u gekozen voor bezorging dan neemt de planning contact met u op om samen met u een aflevermoment af te stemmen. U wilt immers de bakfiets niet missen, en wij willen u niet missen als wij bij u voor de deur staan.
 
Onze vervoersafdeling beschikt over diverse nieuwe, moderne zgn. meubelwagens met laadklep en transportbussen speciaal ingericht voor vervoer van rijklare bakfietsen. In overleg met u wordt er een aflevermoment voor de bakfiets met u afgestemd.
 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor Voorraad-bakfietsen geldt dat wij doorgaans in staat zijn binnen een termijn van +/- 5 werkdagen te kunnen leveren! Uiteraard wordt u goed over de levertermijn geinformeerd. Voor uw bakfiets geleverd wordt ontvangt u een telefoontje van afdeling transport om samen met u een aflevermoment af te stemmen. Wij hebben altijd 100-150 bakfietsen direct uit voorraad leverbaar.

Voor bakfietsen die besteld worden en die niet uit onze voorraad geleverd kunnen worden is er een levertermijn die de fabriek nodig heeft om te produceren. Levertermijnen varieren doorgaans van 2-6 weken.

Wat als er niemand thuis is?

Als u een accessoire besteld wordt deze gelevrd met PostNL. Op het moment dat de bestelling bij u wordt aangeboden en er is niemand thuis, dan laat PostNL een notitie bij u achter. In de meeste gevallen wordt probeert  de volgende werkdag opnieuw uw bestelling aan te bieden.

Garantie

Je krijgt altijd 2 jaar garantie op je bakfiets en daar bovenop een fabrieksgarantie die, afhankelijk van merk, oploopt tot 10 jaar! Garantie is altijd fiets-gebonden. Voor onderhoud kunt u gewoon bij een plaatselijke fietsenmaker terecht. Lukt dat niet? Dan zijn wij er voor u!

Een defect aan uw bakfiets. Wat dan?

Mankeert er na aankoop iets aan je bakfiets? Je belt ons. Ook bij oudere bakfietsen waarvan de garantie-termijn verstreken is geven wij je advies wat er het beste gedaan kan worden om het mankement op te lossen. Zo zijn wij.

Is er ècht iets kapot, dan gaan wij je bakfiets repareren. Binnen de garantie-periode zorgen wij ervoor dat het defect gewoon verholpen wordt. Is reparatie plaatselijk niet mogelijk en woont u te ver weg om langs te komen? Dan halen wij uw bakfiets op. Dan doen we dat gewoon. Wij denken graag met je mee over een goede en snelle oplossing!

Duurt het te lang voordat we jouw bakfiets kunnen repareren? Dan overleggen wij met een collega-dealer bij jou in de buurt. We leggen het probleem voor, hij repareert je bakfiets, jij kunt weer de weg op.

 

 Garantie op merk 'Bakfiets.nl'

Een Bakfiets.nl wordt met alleen de beste onderdelen gebouwd (in de fabriek naast ons!) en staat garant voor zorgeloos en jarenlang fietsplezier! Na ontvangst van uw Bakfiets.nl raden wij u aan om uw bakfiets direct aan te melden bij de Bakfiets.nl-eigenaren-desk van de fabriek middels het registratieformulier. (Zie www.bakfiets.nl) Na registratie heeft u een extra lange en uitgebreide garantie:

10 jaar(!) garantie op frame en voorvork vanaf aankoopdatum.

2 jaar garantie op overige onderdelen.

Aan slijtage onderhevige onderdelen zoals bijvoorbeeld banden, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen zijn uitgezonderd.

Deze uitgebreide fabrieksgarantie op uw Bakfiets.nl is altijd fiets-gebonden en dus wereldwijd geldig. Mocht er zich binnen de garantie-termijn een probleem voordoen kunt u contact opnemen met de dichtstbijzijnde Bakfiets.nl-dealer. (https://www.bakfiets.nl/dealers) Deze dealer kan in overleg met Bakfiets.nl afstemmen wat er onder garantie hersteld kan worden. Uiteraard kunt u bij Bakfietsonline ook terecht voor onderhoud, reparatie en een eventuele garantie-aanvraag bij Bakfiets.nl

Garantie op merk 'Nihola'

2 jaar fabrieksgarantie op frame, motor, controller, sensor, display en accu vanaf aankoopdatum.

Aan slijtage onderhevige onderdelen zoals bijvoorbeeld banden, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen zijn uitgezonderd.

Deze uitgebreide fabrieksgarantie op uw Nihola is altijd fiets-gebonden en dus wereldwijd geldig. Mocht er zich binnen de garantie-termijn een probleem voordoen kunt u contact opnemen met de dichtstbijzijnde Nihola-dealer. (http://www.nihola.com/international-dealers/find-your-dealer.html) Deze dealer kan in overleg met Nihola Denmark afstemmen wat er onder garantie hersteld kan worden. Uiteraard kunt u bij Bakfietsonline ook terecht voor onderhoud, reparatie en een eventuele garantie-aanvraag bij Nihola.

Garantie op merk 'Chike'

2 jaar fabrieksgarantie op frame, motor, controller, sensor, display en accu vanaf aankoopdatum.

Aan slijtage onderhevige onderdelen zoals bijvoorbeeld banden, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen zijn uitgezonderd.

Deze uitgebreide fabrieksgarantie op uw Chike is altijd fiets-gebonden en dus wereldwijd geldig. Mocht er zich binnen de garantie-termijn een probleem voordoen kunt u contact opnemen met de dichtstbijzijnde Chike-dealer. (https://chike.de/haendler/) Deze dealer kan in overleg met Chike Deutschland afstemmen wat er onder garantie hersteld kan worden. Uiteraard kunt u bij Bakfietsonline ook terecht voor onderhoud, reparatie en een eventuele garantie-aanvraag bij Chike.

Garantie op merk 'Bimas'

2 jaar fabrieksgarantie op frame, motor, controller, sensor, display en accu vanaf aankoopdatum.

Aan slijtage onderhevige onderdelen zoals bijvoorbeeld banden, pedalen, zadels, snelbinders, ritssluitingen, ketting en tandwielen zijn uitgezonderd.

Deze uitgebreide fabrieksgarantie op uw Bimas is altijd fiets-gebonden en dus wereldwijd geldig. Mocht er zich binnen de garantie-termijn een probleem voordoen kunt u contact opnemen met Bakfietsonline of de dichtstbijzijnde Bimas-dealer. (https://bimasbikes.com/nl/) Wij kunnen dan in overleg afstemmen wat er onder garantie hersteld kan worden. Uiteraard kunt u bij Bakfietsonline ook terecht voor onderhoud, reparatie en een garantie-aanvraag bij Bimas.

Hoe kan ik betalen?

Bij online bestellen of afhalen kunt u kiezen voor:

  • iDeal
  • overboeking (bij bakfietsen vragen wij een aanbetaling van €100,- Betaling van het restbedrag: contant > bij aflevering of bij overboeken > daags voor aflevering)
  • In de showroom, contant of pin
  • ANWB Lease

De bankgegevens van Bakfietsonline.nl: Rekeningnummer NL36ABNA 0420950230 

(voor internationale betalingen: BIC/SWIFT ABNANL2A)

Kan ik ook bestellen via het Nationale Fietsplan?

Wanneer u een fiets of bakfiets aanschaft via het Nationale Fietsplan betaalt de belastingdienst mee aan uw nieuwe fiets! Uw voordeel kan oplopen tot 50 %! De enige voorwaarde is dat uw werkgever het Nationale Fietsplan aan haar werknemers aanbiedt.

Nationale Fietsplan

Wat is het Nationale Fietsplan?

Met het Nationale Fietsplan kopen werknemers op een fiscaal vriendelijke manier een nieuwe fiets. De werknemer betaalt de fiets met brutoloon-bestanddelen. Het fiscale voordeel kan daarom oplopen van 37 tot 50% van de aanschaf-prijs! Wanneer u een bakfiets aanschaft via het Nationale Fietsplan betaalt de belastingdienst dus mee aan uw nieuwe fiets!

Wat zijn de voordelen van het Nationale Fietsplan?

Het grootste voordeel is het belastingvoordeel. U kunt de bakfiets immers kopen met uw brutoloon. Het percentage van uw brutoloon wat u anders aan loonheffing afdraagt aan de belastingdienst (dat varieert van 19% tot 37% of 49% van uw brutoloon!) kunt u nu inzetten voor aanschaf van een fiets of bakfiets. Daarnaast is fietsen naar het werk gezond en zorgt ervoor dat er zonder veel extra moeite de '30 minuten bewegen'-norm per dag wordt gehaald. Er is ook geen stress bij het parkeren en files zijn er niet. En, fietsen naar het werk is natuurlijk ook goed voor het milieu.

Wanneer mag iemand meedoen aan het Nationale Fietsplan?

Iedereen die regelmatig op de fiets naar het werk komt, of dat van plan is, kan meedoen aan het Nationale Fietsplan. Informeer bij uw werkgever naar de Fietsplan-regeling van uw werkgever.

Mag iemand meerdere keren deelnemen?

Officieel luidt de regel: eens per drie kalenderjaren is deelname aan de fietsregeling fiscaal/wettelijk toegestaan, waarbij de datum van aflevering van de fiets als ingangsdatum bepalend is voor het berekenen van deze periode. Om in 2023 te kunnen deelnemen mag de werknemer dus in kalenderjaar 2020 voor het laatst een fiets hebben ontvangen via de fietsregeling.

Tot welk bedrag heb ik belastingvoordeel?

De aanschafprijs van de fiets of bakfiets is onbeperkt.

Zijn er kosten aan verbonden?

Heeft uw werkgever een eigen Fietsplan-regeling dan kunt u de aanvraag/factuur inleveren bij afdeling personeelszaken van het bedrijf of overheidsinstelling waar u werkt. Er zijn dan geen kosten aan verbonden.

Heeft uw werkgever het Fietsplan uitbesteed aan bijvoorbeeld FiscFree, Nationale Fiets Projecten, Bedrijfsfietsen Nederland o.i.d. dan zijn er wel kosten aan verbonden. Over de eerste duizend euro wordt er 85% vergoed. Daarboven wordt er 100% vergoed. In de praktijk komt het er op neer dat er een eigen bijdrage is van €150,- (=15% van de eerste €1000,-)

Bij het afrekenen kunt u in het mandje kiezen voor Fietsplan-via-eigen-werkgever (gratis) of Fietsplan-via-FiscFree/ABC-fietsplan/Bedrijfsfietsen (€150,-)

Ondanks de eventuele extra bijdrage, als dat het geval mocht zijn, blijft het zéér interessant om een bakfiets via het Fietplan aan te schaffen. U betaalt de bakfiets immers met uw bruto-loon, dus het voordeel kan oplopen tot 37 of 50% van de aanschafprijs!

Uit welke fietsen kan gekozen worden?

Bij het Nationale Fietsplan geldt een volledige keuzevrijheid uit alle bakfietsen van Bakfietsonline. Ook bakfietsen met elektrische trapondersteuning (E-Bakfiets) behoren tot de mogelijkheden.

Hoe ga ik te werk

U kiest uw bakfiets, plaats artikel in het mandje en vult uw gegevens verder in. Bij betaling kiest u voor Fietsplan. Na afronding van uw bestelling ontvangt u een bevestiging en de factuur van uw bestelling. De factuur dient u in bij uw werkgever. Met uw werkgever maakt u afspraken over de aanvraag en verrekening met de brutoloonbestanddelen via Fietsplan.

Kiest u bij uw bestelling voor betaling met iDeal kunnen wij uw bestelling direct in behandeling nemen en uw bestelling direct bij u afleveren. U regelt dan achteraf zelf de verrekening met uw loon/werkgever.

Na goedkeuring ontvangt u van Bakfietsonline de bevestiging hiervan. Hierbij ontvangt u ook een overzicht van het bedrag dat vergoed wordt en het eventueel nog bij te betalen bedrag. Mocht u nog een gedeelte moeten bijbetalen kunt u dit voldoen door overmaking op rekeningnummer NL36ABNA 0420950230 ten name van Bakfietsonline. Graag onder vermelding van ordernummer en factuurnummer.

Adressen

Adres Nationale Fiets Projecten: Postbus 594, 8440 AN Heerenveen

Adres Bedrijfsfietsen Nederland: Admiraal Helfrichweg 1-D, 2315 VC Leiden

Adres ABC Fietsplan: Postbus 515, 8440 AM Heerenveen

Is uw werkgever nog niet bij een van genoemde organisaties aangemeld? Het aanmelden is altijd Gratis!

Staat uw vraag er niet bij?

Zijn er toch nog andere vragen die u heeft, neem dan even contact op met de klantenservice van Bakfietsonline. Dat kan eenvoudig via de contactpagina

 

Met trots kunnen we melden..

Inmiddels zijn wij ruim 15 jaar dé bakfiets-specialist met meer dan 15.000 leveringen in Nederland, Duitsland en Belgie!

 

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren